Invalidsko društvo oseb s stomo

beremo

Dogodki

2012
15. December, 2012

Zaključek leta s kulturno zabavnim programom

DECEMBER je najlepši mesec v tekočem letu, takrat se pričnejo v naših srcih nabirati razne želje po darilih, in pa raznovrstnih srečanjih. Obišče nas MIKLAVŽ, BOŽIČEK IN DEDEK MRAZ.  15 decembra smo se zbrali na Parmovi ter po težkem pričakovanju avtobusa posedli po sedežih, saj je bil čisto poln in se odpeljali proti DOLENJSKI na kmečki turizem »KMETIJA CELESTINA«.

04. December, 2012

Delavnice ročnih spretnosti in merjenje holesterola, trigliceridov, krvnega sladkorja in krvnega tlaka

V torek, 04.12.2012 smo na sedežu društva organizirali delavnice ročnih spretnosti. Po skupinah smo izdelovali različne izdelke: novoletne smrekice iz papirja, okraske iz papirja, stiropora, plastike, gline, novoletne čestitke… . Istočasno pa v sosednjem prostoru (pisarni ) merjenje holesterola, trigliceridov, krvnega sladkorja in krvnega tlaka, katere so izvajale Valerija Palkovič dipl.m.s., Beti Zafran mag. zn., in Zorica Pristov dipl.m.s.. iz ZD Šiška in opravile meritve vseh udeležencev. V zavzetem ustvarjanju in prijetnem klepetu, so izpod naših rok nastali lični izdelki, ki nam bodo polepšali naše domove, je čas našega druženja kar prehitro minil. Vsesplošno zadovoljstvo udeležencev je dokaz, kako pomembna in dobrodošla so naša srečanja in druženja, zato smo že snovali nove načrte.

09. November, 2012

Ogled jurčičeve domačije, krst vina, nastop pevcev ljudskih pesmi studenček Martinovanje

V petek, 09. novembra smo se po programu odpeljali najprej na ogled Krške jame- izvir Krke, kamor pa zaradi gradnje vodovoda v vasi z avtobusom nismo mogli priti. Zato smo nadaljevali v Muljavo na ogled Jurčičeve domačije in muzeja na prostem. Tu nas je pričakal vodič nas pozdravil in najprej odpeljal na ogled kratkega filma o Jurčiču, zgodovini Muljave in domačije, nato pa razkazal celotno domačijo, čebelnjak, kaščo, sušilnico za lan in Krjavljevo kočo. Po ogledu smo se odpeljali v Praproče v gostilno pri Japu, kjer so nas sprejeli z aperitivom, nato pa se posedli v lepem ambijentu pod toplarjem.

25. October, 2012

Predstavitev pripomočkov coloplast in akupresura s poudarkom na izločilih

V četrtek 25. oktobra 2012 smo ob 10 uri na sedežu društva ILCO Ljubljana organizirali predstavitev novosti na slovenskem trgu tokrat proizvajalca izdelkov za oskrbo stome Coloplast. Predstavnica Coloplasta Simona Truhačev, vms, ET, kateri so uvozniki pripomočkov, nam je predstavila novosti in prednosti Coloplastovih pripomočkov. Razložila je tudi, kako različne pripomočke in ostale materiale za nego stome uporabljati. Predstavitev je trajala cca. pol ure, potem pa smo postavljali razna vprašanja na katera nam je Simona prijazno odgovarjala. Razvila se je prosta debata, ki je trajala še med odmorom do naslednjega predavanja: Akupresura s poudarkom na izločilih, katerega je vodil Igor Fischer :

06. October, 2012

Svetovni dan oseb s stomo srečanje ilco društev ljubljana, primorska in gorenjska

V zgodnjih jesenskih dneh ,ko se prične že mraz in so to dnevi, ko bi se človeško telo pričelo ob zakurjenem kaminu segrevati, pa nas je prehitel dan , ki se imenuje, SVETOVNI DAN STOMISTOV.  Zato smo se odločili z ILCO društvi LJUBLANA,  PRIMORSKA in GORENJSKA, da ga preživimo malo drugače.

04. October, 2012

Predstavitev pripomočkov convatec in predavanje o negi stome in irigaciji

V četrtek 4. oktobra2012 smo ob 10 uri na sedežu društva ILCO Ljubljana organizirali predstavitev novosti na slovenskem trgu tokrat proizvajalca izdelkov za oskrbo stome ConvaTec Predstavnica Valencie Aleksandra Oberstar iz, kateri so uvozniki pripomočkov, nam je predstavila novosti in prednosti ConvaTecovih pripomočkov.

22. September, 2012

Ljubljanica 2012

Jutranja zarja se je prikazala,izza dreves in nam naznanila lep zadnji poletni dan 22 september.  Na obrežju te lepe reke LJUBLJANICE verjetno marsikdo ne ve , kaj se sploh dogaja?

08. September, 2012

Čistilna akcija "Za lepšo ljubljano"

V soboto smo se z organizatorjem Turističnim društvom Ljubljanica udeležili čistilne akcije "za lepšo Ljubljano". ob 9.00 smo se zbrali pod Prulskim mostom, kjer smo se prijavili in spili kavico. Dobili smo vreče za odpadke in rokavice, ter se odpravili na določeno zdaj nam že poznano traso- rajon od Špice ob Grubarjevem prekopu do Kodeljevega katerega vodja je bil zopet g. Golobič Jože.

06. September, 2012

Predstavitev pripomočkov za nego stome Bbraun in predavanje o zdravi prehrani in prehrani za osebe s stomo

6. septembra 2012 smo ob 10 uri na sedežu društva ILCO Ljubljana organizirali predstavitev novosti na slovenskem trgu tokrat proizvajalca izdelkov za oskrbo stome BBraun. Predstavnica Ana Zdešar iz Medisa, kateri so uvozniki pripomočkov, nam predstavila novosti in prednosti BBravnovih pripomočkov. Predstavitev je trajala cca. pol ure, potem pa smo postavljali razna vprašanja na katera nam je predstavnica Medisa prijazno odgovarjala. Razvila se je prosta debata, ki je trajala cca. še pol ure. Predstavitev smo zaključili ob 10,45 uri in zadovoljni ugotovili, da nam take predstavitve odpirajo nove možnosti odločitve za kateri pripomoček se bomo odločili obenem, pa smo si izmenjali marsikatero izkušnjo.

23. August, 2012

Strunjan - rekreacija balinanje, plavanje in izmenjave izkušenj svojcev in stomistov

V četrtek, smo se ob 07.30 izpred Parmove odpeljali na naš plavalni dan. Pot nas je vodila po stari cesti do Vrhnike, saj smo spotoma pobirali še naše člane, nato pa po avtocesti do Strunjana.

15. August, 2012

Pohod na trstelj

Zveza ILCO Slovenije je člane iz društev povabila na prijetni pohod na Trstelj. Poletna vročina se je umaknila jesenskemu vremenu, vseeno je pohodnike na izhodiščni točki pričakalo prijetno toplo sonce. Kot je za Kras značilno smo se srečali tudi z malo burje. Za vse tiste, ki se niste bili z nami naj povem, da je Trstelj najvišji vrh, v grebenu Črnih hribov. S prostranega vrha, na katerem stojijo televizijski oddajniki smo imeli prečudovit razgled. Na severni strani smo videli Goriško s Sabotinom in Sveto Goro. V daljavi so nas pozdravljali Julijci z našim očakom Triglavom. Proti vzhodu je Trnovska planota in Nanos. Pod nami pa se je razprostirala Vipavska dolina. Na južni strani se je v soncu svetil Tržaški zaliv in del slovenske obale. Imeli smo res dobro vidljivost, tako nam je pogled segel do savudrijska polotoka.

10. July, 2012

Ekskurzija, pohod, zgodovinske znamenitosti, muzej in zgodovina posočja

V torek smo se ob 7.00 uri iz Parmove z avtobusom odpeljali proti cilju. Dan smo pričeli z lepim razgledom okoli sebe, na kraje , katere nismo že dolgo videli ali pa jih sploh ne poznamo. Po nekaj postankih in zelo vijugasti cesti smo se varno pripeljali na Most na Soči, kjer nas je pričakal vodič Rok. Po kratki kavi smo se odpeljali v Kobarid, kjer smo si ogledali muzej sirarstva se seznanili z zgodovino proizvodnje sira in ostalih mlečnih izdelkov v Posočju, priredili pa so nam tudi degustacijo raznih mlečnih izdelkov. Po ogledu muzeja smo se peš odpravili do slapu Kozjak nekateri člani kateri težko hodijo pa so ostali in počakali v kampu. Rok nas je vodil po poti do slapu ob reki Soči, z lepim pogledom na prelepo Sočo. Ob pogledu na slap in sotesko smo bili navdušeni in se polni vtisov vrnili do ostalih članov.

09. June, 2012

Srečanje z ilco novo mesto – pohod in športne igre gorjanci 2012

V soboto smo se ob 8.00 uri iz Parmove odpeljali proti Miklavžu na Gorjancih, spotoma smo pobirali člane v Grosupljem, Ivančni Gorici in Trebnjem, kjer se nam je pridružila tudi članica ( vodička ) ILCO društva Novo mesto in nam opisovala zgodovino Dolenske in krajev ob poti.

02. June, 2012

Srečanje ilco društev slovenije v rogaški slatini v kristalni dvorani

V soboto, 02. junija smo se ob 07.15 uri odpeljali na tradicionalno srečanje stomistov Slovenije v Rogaški Slatini. Pot nas je vodila od LJUBLJANE do TROJAN na krofe in kavico, nato pa preko Zagorja, Trbovelj in Hrastnika do Rogaške Slatine. Spotoma, pa smo pobirali naše člane.

16. May, 2012

Poročilo: predavanje o zdravljenju z čebeljim strupom (piki) , zdravi prehrani z surovo zelenjavo in zaščiti pred infekcijami – srečanje z Ilco Varaždin

V sredo 16.05.2012 smo se ob 9.00 uri izpred društva v dežju odpeljali proti Gorenjski do postajališča Voklo, kjer smo se dobili z našimi prijatelji člani ILCO društva Varaždin in se z avtobusi odpeljali naprej v Preddvor. Ob prihodu smo imeli pozdrav z kavico, čajem, sokom in vodo. Po pozdravu gostov predsednika ILCO društva Varaždin Ivan Kovačić, predsednice ILCO društva Koprivnica Katarina Špoljarić, predsednice ILCO Srbije Snežana Cmiljanić-Milojević, predsednika ILCO BIH- Banja Luke Dragan Trivun in vseh ostalih prisotnih smo pričeli z predavanjem.

12. May, 2012

Poročilo pohod ob žici okupirane ljubljane

V soboto 12.05.2012 smo se ob 9.00 zbrali na sedežu društva Parmova 53 Ljubljana, od koder je bil start z našega pohoda. Pridružilo so se nam tudi nekaj članov turističnega društva Ljubljanica in članov Zveze prevoznikov po celinskih vodah Slovenije.

05. May, 2012

Športne igre ilco zveze slovenije

Ob 9. uri smo se ekipe društev zbrali na Malenškovi 1 v Ljubljani. Po opravljenih formalnostih smo začeli z borbami v: kegljanju, streljanju z zračno puško in pikadu. Sodelovalo nas je 5 ekip iz šestih ILCO društev. Na prizoriščih so se odvijali ogorčeni boji saj so bili vsi športno razpoloženi in si želeli čim boljših rezultatov.

26. April, 2012

Mednarodno srečanje na povabilo nacionalne Invalidske zveze Ilco Srbije ob 11. obletnici

Na povabilo Zveze ILCO Srbije, smo se od 23.04.2012 do 30.04.2012 udeležili slovesnosti in srečanja ob 11. obletnici ustanovitve. Na srečanju, slovesnostih in ostalih aktivnostih so bili tudi predstavniki ILCO iz več držav poleg gostiteljice ILCO Srbije predsednica Snežana Cmiljanić-Milojević še predsedniki: Astom Rusije in Moskve, ILCO BIH Republike Srbske, ILCO društva Pula in ILCO društva Ljubljana.

23. April, 2012

Mednarodno srečanje na povabilo nacionalne invalidske zveze ilco Srbije ob 11. Obletnic

21. April, 2012

Ogled eko muzeja v Žalcu in kopanje v Termah Laško

V soboto, 21 aprila smo se odpeljali na naš kopalni dan. Pot nas je vodila od LJUBLJANE do TROJAN na krofe in kavico. Seveda smo se po kratkem in prijetnem postanku odpeljali naprej do ŽALCA, osrčja hmeljnih nasadov Slovenije. Obiskali smo muzej hmeljarstva in z njim povezane navade, običaje in orodja. Zanimivo je bilo osvežiti spomin na ne tako oddaljen čas, kakšna so bila opravila pri pridelavi hmelja. Pri obiranju pa so sodelovali vsi okoliški prebivalci in tudi z drugih delov Slovenije, s tem si služili denar za šolo, življenje in druge potrebe ( bone). Ko se je obiral hmelj, je vzklila tudi kakšna ljubezen, ali pa vsaj veliko spogledovanja in tihega šepetanja… ?

17. April, 2012

Prostovoljci na prireditvi »zasavje za zdravje « 2012

V torek, 17. aprila 2012 smo se štirje prostovoljci udeležili prireditve » ZASAVJE ZA ZDRAVJE «, ki so ga organizirali četrti letniki srednje zdravstvene šole Zagorje. Na prireditvenem prostoru smo predstavili naše društvo ILCO Ljubljana z sekcijo Zasavje in: kaj je stoma, življenje oseb z stomo, zakaj pride do stome in pripomočke za stomo. Zanimanje za našo bolezen, vzroke, kako živeti z stomo in ravnanje z le to je bil precejšen predvsem med mladimi. Prostovoljci pa smo z veseljem odgovarjali na zastavljena vprašanja. Obiskovalci kar niso mogli verjeti, da smo navkljub bolezni tako razpoloženi in dobre volje.

11. April, 2012

Potopis »Utrip indije«

V sredo 11. aprila 2012 se je živahni utrip Indije preselil v društvo ILCO Ljubljana. Za člane in njihove svojce sta imela potopisno predavanje Lidija in Igor Fišer. V jeseni lanskega leta sta za en mesec odpotovala v Indijo z namenom, da se seznanita z njihovim načinom življenja, razmišljanja, njihovo zgodovinsko in kulturno dediščino. Želela sta spoznati tudi njihovo duhovnost. Rdeča nit predavanja, so bile fotografije, ki so nazorno prikazovale lepote dežele in raznolikost prebivalstva

04. April, 2012

Športne igre društva

Ob 10. uri zbrali na Malenškovi 1 v Ljubljani. Po opravljenih formalnostih smo začeli z borbami za uvrstitev v ekipe: kegljanja, šaha, streljanja z zračno puško in pikada, ki nas bodo zastopale 05.05.2012 na zveznem tekmovanju ZVEZE ILCO Slovenije. Na prizoriščih so se odvijali ogorčeni boji saj so bili rezultati zelo izenačeni.

24. March, 2012

Akcija »Očistimo slovenijo« in »Za lepšo ljubljano«

V soboto 24.03.2012 smo se skupaj z Turističnima društvoma Ljubljanica in Ljubljanica Trnovo udeležili čistilne akcije. Ob 9.00 smo se zbrali pri Prulskem mostu, kjer smo se prijavili in spili kavico na ladjici. Dobili smo vreče za odpadke in rokavice, ter se odpravili na določeno traso- rajon od Špice ob Grubarjevem prekopu do Kodeljevega. Naš vodja je bil g. Golobič Jože. Ob veselem in delavnem vzdušju smo pobrali kar nekaj vreč odpadkov, videli pa tudi da je obrežje zelo umazano in odvrženih veliko odpadkov; kolesa, jogiji, avtomobilske gume, steklenice, plastenke… , katere nikakor ne spadajo v naravo oz. obrežje. Odpadke smo odnesli na zbirno mesto katero je bilo v naprej določeno, večje odpadke pa smo zložili na kup in obvestili da jih odpeljejo. Na zborno mesto smo se vrnili ob 13.30, kjer so nam na ladjici organizatorji postregli z malico.