Invalidsko društvo oseb s stomo

beremo

Dogodki

2015
19. December, 2015

Zaključek leta s kulturno zabavnim programom

Že je leto na okoli december ves v lučkah, in vse se blešči okoli nas! 19. decembra smo se odpravili na  dolgo pričakovano SILVESTROVANJE našega društva! Seveda smo se tudi med letom lepo zabavali in marsikaj postorili. Silvestrovanje je bilo v obmorskem kraju Hrastovlje, kjer smo si oči spočili, ko smo občudovali razgled na Trst in Obalo. Za sprehod ni bilo časa, ker smo se raje sami zabavali ob glasbi naših vrlih muzikantov Ivana in Andreja.

16. December, 2015

Obisk ILCO Varaždin ob zaključku leta 2015

Na povabilo predsednika ILCO Varaždin gospoda Ivana Kovačića sta se predsednik ILCO Ljubljana Zoran Terglav in  namestnica predsednika Renata Laznik udeležila svečanega zaključka leta ILCO Varaždin.

01. December, 2015

Delavnice ročnih spretnosti in dan namenjen našemu zdravju

V torek, 1. decembra 2015 je bilo na sedežu Društva ILCO Ljubljana spet živahno. Na delavnico ročnih spretnosti, ki sta jo vodili mentorici Jožefa Mežan in Nada Hauptman, je prišlo kar dvainpetdeset oseb s stomo in njihovih svojcev.

11. November, 2015

Ogled Kulturnega Središča EVROPSKIH VESOLJSKIH TEHNOLOGIJ in Martinovanje

V petek, 11. novembra smo se ponovno odpeljali na Štajersko, a smo na poti naredili ovinek po Zasavju. Tam so se nam pridružili naši zasavski člani, potem pa smo nadaljevali pot do Vitanja, saj smo si tokrat ogledali KSEVT – Kulturno središče evropskih vesoljskih tehnologij.

02. November, 2015

Izmenjave izkušenj in predstavitev CONVATECOVIH pripomočkov za nego stome

V ponedeljek, 2. novembra smo se ob 11. 30 uri zbrali v gostišču Kum v Zagorju na še enem izmed naših že tradicionalnih srečanj, na katerem si osebe s stomo in njihovi svojci izmenjujemo izkušnje. Vsako leto na srečanje povabimo tudi predstavnike podjetij, ki se ukvarjajo z uvozom in distribucijo pripomočkov za nego stome. Letos so se našemu povabilu odzvali v podjetju Valencia Stoma Medical, ki so uvozniki ConvaTecovih pripomočkov in iz podjetja Nega.

15. October, 2015

Vaje za ravnotežje in plavanje v termah Laško

Oktober je mesec, ko naj bi uživali v barviti jeseni in plodovih narave. Letos pa je tople jesenske barve zabrisal dež, zaradi katerega se nam je zdelo hladneje, kot je v resnici bilo. Prav mraz je pripomogel k odločitvi, da se gremo pogret nekam na lepše. V četrtek, 15. oktobra smo se ob 8-ih  zbrali na Parmovi ulici v Ljubljani in se z velikim pričakovanjem odpeljali novim dogodivščinam naproti. Najprej smo se ustavili na Trojanah, kjer smo si privoščili kavico in seveda krofe, ki pa so nam jih tokrat prijazno podarili. Po postanku smo se odpeljali proti Zasavju, kjer so nas že malce nestrpno pričakovali naši zasavski stomisti, nato pa smo se odplejali v Zdravilišče Laško.

28. September, 2015

Pohod po Lendavskih goricah z zvezo ILCO

Po čudovitem dopustu v Pinesti, smo že kar malo pogrešali skupno druženje, zato smo bili zelo veseli obvestila o pohodu po Lendavskih goricah. Z avtobusom smo se že zelo zgodaj odpravili na pot proti Lendavi. Kot vsakič, ko gremo na štajerski konec in še dlje, smo se tudi tokrat ustavili na Trojanah. Naročili smo si kavico, naš predsednik pa nas je presenetil s krofi – kakšno veselje! Na dogovorjenem zbirnem mestu smo se srečali s člani ostali slovenskih društev ILCO združenih v Zvezo ILCO Slovenije. Srečanje je bilo zelo prijetno, saj se z mnogimi že dolgo nismo videli

12. September, 2015

Čistilna akcija »Za čisto Ljubljano«

Društvo ILCO Ljubljana se vsako leto pridruži Turističnemu društvu Ljubljanica, ki organizira čistilno akcijo »Za čisto Ljubljano«, letos smo Ljubljano čistili že drugič. V soboto, 12. septembra smo se zbrali pod Prulskim mostom, od koder smo se najprej odpravili na kavico, saj je bilo prav neprijetno mrzlo. Ko smo se okrepčali in pogreli, smo si razdelili rokavice in vreče za smeti ter se lotili dela. Med delom z veseljem pogledujemo proti potki, po kateri k nam pride vedno nasmejani župan Ljubljane gospod Zoran Janković, ki nas vsakič lepo pozdravi.

11. September, 2015

Ob 40 letnici ILCO Avstrija na Dunaju

Med 11. in 13. septembrom smo se predstavniki Zveze društev ILCO Slovenija odzvali na povabilo ILCO Avstrije, ki je praznoval že 40. obletnico delovanja. Na pot smo se odpravili s kombijem, ki smo si ga izposodili v Društvu laringektomiranih Slovenije, za kar se jim najlepše zahvaljujemo. Na Dunaju smo srečali številna ILCO društva in zveze iz Evrope, s katerimi smo izmenjali izkušnje o delovanju naših organizacij.

17. July, 2015

Rehabilitacijsko letovanje 2015 v Pinesti – Novigrad

Nekateri člani Društva ILCO Ljubljana smo se odločili, da tudi letos del poletja preživimo skupaj. Komaj smo dočakali dan odhoda, 17. julija 2015, ko nas je avtobus odpeljal s Parmove v Ljubljani v hrvaško Istro, natančneje v Pinesto − Novigrad.

26. June, 2015

Ogled gledališke predstave – »DOMEN«

V petek, 26. 6. 2015 smo se zbrali na Parmovi ulici 53 v Ljubljani, od koder nas je avtobus popeljal na Muljavo, rojstni kraj Josipa Jurčiča, pisca prvega slovenskega romana. Tja smo se odpravili, da bi si ogledali gledališko uprizoritev ene izmed njegovih povesti z naslovom Domen.

06. June, 2015

Vodeni pohod z ogledom muzeja, piknikom in živo glasbo ob jezeru na Jezerskem

V soboto, 06. Junija 2015 smo se ob 8. uri zbrali, da se odpeljemo na sever Slovenije, kjer vrhovi Kamniških alp ločijo Kranjsko od Koroške. Tam leži majhna deželica, čisto samosvoja, obdana krog in krog od visokih gora, Jezersko. Tokrat smo se na izlet odpravili z Društvom laringektomiranih, zato smo se na pot odpravili z dvema avtobusoma. Po avtocesti smo se odpeljali do Kranja, potem pa po ozki in vijugasti cesti do Jezerskega, kjer nas pričakal svež zrak pomešan z omamno aromo obare z ajdovimi žganci. Oblizovali smo se, tako je bilo dobro.

19. May, 2015

Izmenjave izkušenj med stomisti – partnerji in predstavitev pripomočkov za nego stome proizvajalca Eakin

V torek, 19. maja smo se ob pol dvanajstih srečali v Gostišču Kum v Zagorju. Najprej smo si na terasi privoščili kavico in klepet, ki nas je spravil v dobro voljo. Vendar v Zagorje nismo prišli le klepetat. Bistvo našega srečanja je bil program imenovan Pomoč svojcem po operaciji, ki smo ga združili s predstavitvijo novosti proizvajalca stomalnih pripomočkov EAKIN.

16. May, 2015

Vseslovensko srečanje oseb s stomo na Otočcu

Soboto, 16. maja smo spet izkoristili za srečanje in lepo druženje. Tokrat smo se iz Parmove ulice odpeljali na Otočec. Razlog izleta je bilo vseslovensko srečanje oseb s stomo. Zadnje tako srečanje je bilo leta 2012 v Rogaški Slatini, zato smo ga bili res veseli. Po uvodnem pozdravu je na oder prišel Janez Hočevar – Rifle s svojo monokomedijo »Star fotr«, ki jo je odigral že 199-krat.

09. May, 2015

59. Pohod ob žici okupirane Ljubljane

V soboto 09.05.2015 smo se ob 9.00 zbrali na sedežu društva Parmova 53 Ljubljana, od koder je bil start z našega pohoda. Pridružili so se nam tudi predsednik in nekaj članov turističnega društva Ljubljanica. Pot nas je v čudovitem sončnem in vročem dnevu vodila do Koseškega bajerja, kjer smo se prijavili, nato pa z postanki in osvežitvami do Kongresnega trga, kjer je bila zaključna slovesnost in tudi cilj našega pohoda cca 12 km. Tu smo kar prijetno utrujeni od hoje in vročine malo spočili, žigosali kartice udeležencev in dobili spominske značke 59. pohoda ob žici Ljubljane. Nato smo se odpravili na kosilo na Nazorjevi ulici Vzdušje na pohodu je bilo zelo veselo in se je nadaljevalo pri kosilu in po njem, do poznih popoldanskih ur.

30. April, 2015

Prenova prostorov društva Ilco Ljubljana

Letos smo od FIHO (Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij) dobili odobrena sredstva za investicijsko vzdrževanje naših prostorov. Za težja dela, kot so menjava podov, barvanje lesenih sten v skupnem hodniku in sejni sobi, smo najeli zunanjega izvajalca. Ko so bila ta dela opravljena smo se odločili, da bi bilo dobro, če bi naše prostore tudi prepleskali, saj je od zadnjega pleskanja minilo že kar lepo število let.

17. April, 2015

Športne igre Zveze ILCO društev Slovenije

V petek, 17.04.2015, smo se ob 9:00 uri zbrali na Malenškovi 1 v Ljubljani. Po opravljenih formalnostih, ki so na takem tekmovanju potrebne smo pričeli s posamičnimi borbami; kegljanju, streljanju z zračno puško in pikadu. Sodelovalo je 6 ekip iz šestih ILCO društev.

11. April, 2015

Čistilna akcija »za lepšo Ljubljano« in predavanje »Ribje bogastvo v Ljubljanici«

Invalidsko društvo ILCO Ljubljana je v soboto, 11.04.2015, skupaj s Turističnim društvom Ljubljana, organiziralo čistilno akcijo ob Ljubljanici. Z dobrim namenom smo se člani zbrali ob 9:00 uri pod Prulskim mostom. Želja nas vseh je bila, da dan, ki je pred nami, kar najlepše preživimo. Svoje žarke je pokazal tudi sonček, ki nas je prav lepo pospremil na obrežje reke Ljubljanice.

02. April, 2015

Delavnice ročnih spretnosti in meritev krvnega sladkorja, holesterola, trigliceridov in krvnega tlaka

V četrtek, 02.04.2015, je bilo v sejni sobi Društva ILCO Ljubljana živahno vzdušje. Oseminštirideset stomistov in njihovih svojcev se nas je srečalo na delavnici ročnih spretnosti, pri izvedbi katere sta pomagali mentorici Jožefa Mežan in Nada Hauptman. Naučili smo se izdelati narcise in druge velikonočne dekoracije. Skupina udeležencev pa se je odločila, da bodo sodelovali pri zlaganju prve številke časopisa ILC(o)pis – glasila oseb s stomo ILCO društva Ljubljana. V zavzetem ustvarjanju in ob prijetnem klepetu so nastajali lični izdelki rož. Motivacija je bila velika, saj bodo ravno tej izdelki krasili naše domove v prihajajočih prazničnih dneh.

24. March, 2015

Plavanje v laguni Bernardin (Portorož) in proste aktivnosti

V velikem pričakovanju novega dneva smo se v torek, 24.03.2015, ob 8:00 uri zbrali na Parmovi ulici v Ljubljani, kjer nas je pričakal avtobus in hitro smo zasedli svoja mesta. Pot nas je peljala proti Primorski. Na prvem postanku, počivališču Ravbarkomanda, smo si privoščili jutranjo kavico in pojedli sendviče. Pot se je nadaljevala proti Portorožu in po dobri uri vožnje smo prispeli v Bernardin, kjer so nas obsijali topli sončni žarki.

12. March, 2015

Športne igre društva

V četrtek 12.03.2015 smo se ob 9.00. uri zbrali na Malenškovi 1 v Ljubljani. Po opravljenih formalnostih smo pod budnim očesom vodij posameznih aktivnosti pričeli z posamičnimi borbami za uvrstitev v ekipe: kegljanja, šaha, streljanja z zračno puško in pikada, katere nas bodo zastopale 17.04.2015 na tekmovanju ZVEZE ILCO Slovenije.Na prizoriščih so se odvijali ogorčeni boji saj so bili rezultati zelo izenačeni.

17. February, 2015

Predavanje »Vrste, posebnosti in oskrba izločalnih stom (Kolo, Ileo, Uro) – pogled v telo«

V torek, 17.02.2015 smo na Parmovi ulici v prostorih društva organizirali predavanje na temo »Vrste, posebnosti in oskrba izločalnih stom (Kolo, Ileo, Uro) – pogled v telo«, katerega je vodila Suzana Majcen Dvoršak dipl.m.s. (VS) ET. V slikovitem predavanju nam je predstavila različne vrste stom, kako so izpeljane, iz katerega dela črevesja ali sečevodov.

28. January, 2015

Srečanje, posvet in izmenjave izkušenj prostovoljcev invalidskega društva ILCO Ljubljana

V sredo, 28.01.2015 smo v dvorani na Parmovi 53, Ljubljana organizirali srečanje prostovoljcev Invalidskega društva ILCO Ljubljana. Konec lanskega leta je potekalo izobraževanje za nove prostovoljce v Šmarjeških toplicah, katero je organizirala Zveza ILCO Slovenije, tako smo se sedaj srečali vsi novi in stari prostovoljci ILCO Ljubljana. Srečanje je bilo zelo aktivno, saj so se izmenjale izkušnje, priredilo se je nekaj primerov iz obiskov v bolnici in na domu in še nekaj drugih praktičnih vaj.

14. January, 2015

Strokovno predavanje s teoretičnim in praktičnim delom dihalnih vaj in plavanje v Termah Laško

V sredo, 14.01.2015 ob 8:00 uri, smo se zbrali na Parmovi ulici v Ljubljani, kjer nas je pričakal avtobus, da nas popelje še na eno lepo doživetje v prijetni družbi. Pot nas je vodila preko Domžal do Trojan, kjer smo postali in si privoščili jutranjo kavico ter krof. Po okrepčilu, ob katerem smo se naužili svežega trojanskega zraka, smo se odpravili proti Zasavju. Tam so nas že nestrpno pričakovali naši člani iz Zagorja, s katerimi smo se odpeljali naprej proti toplicam Laško. V toplicah so nas prijazno sprejeli in pospremili v predavalnico, kjer smo se udeležili predavanja in praktičnih vaj o pravilnem dihanju in pomembnosti dihanja za naše telo